Cum sa evitam zaharul in dieta noastra

Invelisul roz, multicolor de zahar, este un pic de daruire atunci cand vine vorba de gogosi si prajituri, putem vedea raul pentru noi insine si putem lua o decizie in cunostinta de cauza daca vrem sa ne rasfatam sau nu, dar o multime de alimente  pe care le achizitionam in mod regulat , numite ” alimentele standard „de la  pe magazin contin, probabil, mai mult zahar decat ati indrazni sa va imaginati!

Iata 10 modalitati usoare de a reduce puterea de zahar din dieta dvs..

CITITI ETICHETA

Intotdeauna fara intarziere cititi eticheta din spate a alimentelor si comparati diferite marci, deoarece veti fi surprinsi de modul in care marcile difera in ceea ce priveste nivelurile de zahar. Uitati-va la zaharuri pe 100g pe etichete si amintiti-va ca 15 grame sau mai mult la 100 de grame sunt alimente bogate in zahar si 5 grame de zahar la 100 grame sau mai putin este un aliment cu zahar scazut, conform BDA.

ALTE DENUMIRI PENTRU ZAHAR

Unii producatori de mancare mascati deghizeaza zaharul folosind nume diferite pentru a incerca sa pacaleasca oamenii. Nu permiteti ca acest lucru sa se intample si faceti clic pe jargonul dvs. de zahar. De exemplu, dextroza, maltoza, trandafirul, fructoza, siropul de porumb, maltodextrina, mierea, nectarul de agave sunt toate denumirile pentru zaharuri.